Fene

Tegnap este nyolckor elaludtam, éjfél előtt valamivel ébredtem, majd éjjel kb. kettőig forgolódtam, néztem a csillagokat és simogattam a macskát, aki rettentő boldog volt, hogy amikor ő épp nem alszik, van, aki foglalkozzon vele. Most nem tudom eldönteni, hogy a kialvatlanságtól vagy a túlalvástól, esetleg a kánikulától fáj a fejem és vagyok kába. Fuck.

Este lightos társasozás (sok fagyival, ventillátorral és hűtött vízzel), holnap meg Ravenloft! Nem lesz nehéz érzékeltetni a mocsárban uralkodó fülledt időjárást. Vasárnap SEMMI! Kéne írni, de újrakezdtem a Witchert is (inkább, mint a GTA-t, pedig azt is kellene).

Ja, kivettem további szabadságokat, augusztus 14. péntektől 24. hétfőig szabadságon leszek, két négy napos héttel. Hogyha nem lenne ez az irdatlan hőség, hogy otthon értelmes dolgokat is tudnék csinálni, akkor tuti megtolnék még most is egy-egy napot.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

