Itthon

Ugye tegnap sem voltam bent, ma sem. Elég vacakul vagyok, de nem íratom ki magam, mert tudok dolgozni. Tudnék, ha lenne mit, de nem nagyon van mit. Egy-egy rövid megbeszélés, meg újabb hosszú várakozás az ügyfélre. Ez megy már napok-hetek óta. Munka mellett – meg mivel Ági nincs itthon – Dr. Houset nézek, második évad közepénél járok. Megy úgy is, hogy közben csinálgatok ezt-azt. Elég jó, még mindig / már megint. Tegnap este még játszottam egy kicsit Mass Effectet, második rész, femShep. A legutóbbi szerepjáték meghozta hozzá a kedvem.

Mellette Sails of Glory reviewkat nézegettem, felfedeztem egy készülőben lévő Naval Action című játékot, ami elég jól néz ki, illetve még a hétvégén végigvittem az AC:U Dead Kings DLC sztoriját is. Nem volt rossz és eszembe juttatta, hogy a hülye Ubisoft pénzhajhász minden évben új játék stratégiájának egyik szomorú következménye, hogy egy-egy engine-t, settinget nagyon hamar otthagynak, pedig volna még bőven mit csinálni, játszani a forradalom Párizsában – vagy épp a környékén.

Lett közben Windows 10 is, egyelőre elégedett vagyok vele. Gyors, megy ahogy kell, megcsináltak olyan fejlesztéseket, amik a mobil platformokon, illetve mobilon évek óta van.

Írok majd egyszer a melóhelyről is, arról a vezetői rétegről, amelyik túl fiatal és lássuk be, eléggé tehetségtelen, hogy jó vezető legyen. Megint elmegy egy jó grafikus, az egyik legtehetségesebb arc az irodában. Nem mondom, hogy hibátlan, de na…

Hát így. Várom a másik hírt az épp babázó barátoktól, remélem minden rendben van/lesz!

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

