Péntek

Ma játékot hátrahagyva, két könyvnél megállva a vásárlásban, eljöttem a boltból, annyira fáradt voltam. Ugye nem is értem oda időben, mert elhúzódott a munka. Ez volt az első hetem a cégnél, hogy valóban elfáradtam, kimerültem péntekre. Sok volt a teendő, sokszor kellett várni, stressz is volt – nem rajtam múlt egy fontos feladat. Csütörtökön este átültem annak a kollégának a helyére, aki elment, most van egy korábbinál sötétebb, de barátságos kis sarok-zugom. A monitor + billentyűzet  + egér miatt a társasjátékok nem férnek el és a SW hajómodelleknek is még helyet kell építsek. Viróg is elment, így most alig öten maradtunk a szobában, de állítólag már van egy elég biztos és egy valószínű befutó, szóval nem marad így sokáig. És kutya meg nem lehet… (lassan már azon gondolkodom, bevállalok egyet úgy, hogy itthon vár és hetente egyszer home office-olok)

Ez a hétvége azért is különleges, mert nincs alig van programom a következő két napra. Holtap talán elmegyünk indiait ennit Tomival, esetleg elnézek nadrágot venni, meg valami pulóver is kéne. Nagy a kísértés, hogy ha holnap megyünk enni, akkor benézzek Szellemlovasékhoz az Imperial Raiderért, csak hát jövő hónapban az autó vizsgázik, ruhákat kéne venni. (Fogkő és fogtömés.) Ráadásul szinte biztos, hogy csak szobadísznek venném. Na majd meglátjuk. Vasárnap Lizanéző van betervezve, aztán vagy lesz még Forbidden Stars is, vagy nem. Mad Max vár, meg kéne készülni az őszi D&D találkozóra is. Levelet kell írjak, képeket kell keressek és választható karaktereket kell kidolgozzak.

Vélemény, hozzászólás?

