Ping

Kiderült, hogy a főnököm a tegnapi konferencia után home office-ol. 😀 Megint nincs meló. 😦 Vagyis ami volt, azt elrendeztem, várunk, aztán majd indul és akkor felügyelgetem, de az még odébb van. Minden más parkolópályán, pihen, várakozik vagy már kész. Ez utóbbi a belső kutatás, amit ma délután próbaprezizek.

Tegnap játszottunk egy jót Ágival, a Lord of the Rings kártya marha jó. Sajna a gép még nem okés, vagy Win10 para, vagy alaplap. Előbbit majd egy újratelepítéssel megoldom, utóbbit csak jövő hónapban, ha az a gond.

Futnak a játékok, legközelebb ma este most szombaton, de már a jövő hetire készülök, mert előbbiekre már felkészültem. Élvezem az őszt, szeretem a sötétet. Már tényleg csak egy jó kis gyertyafényes este hiányzik, minden más megvolt. Büszke vagyok rá, hogy leálltam a politikával, nagyon nem tett jót a sok idegeskedés. 😦 Hiányzik még egy kis alvás is, de azt majd pótoljuk.

Így visszaolvasva hála az égnek, épp dög unalmas és nyugodt az életem.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

