Hétvégi beszámoló

Címszavakban, hírekként. Kezdjük a negatív dolgokkal:

  • Meghúztam egy szép autót szombaton, otthagytam a telefonszámomat, de még nem hívott a tulajdonos. Szerencsére a kár jelentéktelennek tűnt.
  • Ráfüggtem a Bejeweled nevű játékra és sajnos nem időkorlátos, ezért most álmos vagyok.
  • Elvesztettük Pappal az X-Wing játékot Taki ellen.

Szerencsére sokkal több a pozitív hír:

  • Szombaton Ágival telt a nap. Volt közös ebéd, játék.
  • Két gyerek a hétvégén: szombaton Liza, vasárnap Janka.
  • Elkezdtem a fogyókúrát. Crossing fingers.
  • Megtoltuk végre a Robinson Crusoet, ami egy nagyon nehéz kooperatív társasjáték. Vasárnap Ági egyedül megcsinálta az első scenariot, nagyon vicces volt  kapni tőle a helyzetjelentő leveleket és fotókat.
  • Végigjátszottuk a Life is Strange játékot. Bár szép volt, jó volt, azért vannak vele kapcsolatban fenntartásaim.
  • Vasárnap játszottunk végre X-Winget, Imperial Raider scenario, bár Taki győzött (lásd fent), a játékot élveztem rettenetesen.
  • Mogyi születésnapot, jó volt Elrenorral beszélgetni, illetve Mogyit látni örülni. Mindenkinek tökre örültem, aki ott volt.

Előtte csütörtökön-pénteken volt Amuse konferencia, ami szintúgy jól sikerült, sok érdekes előadást hallottam, meg érdekes embert láttam. Van már egy-két cég, ahol például nem akarnék dolgozni. 😀

One thought on “Hétvégi beszámoló

  1. Mit takar a fogyokura? :-). Amugy hajra! 🙂

Vélemény, hozzászólás?

