Meh

Nem volt jó ez a mai nap. Eleve szarul aludtam, pocsékul ébredtem, aztán reggel nem is sikerült úgy összepakolnom, ahogy szerettem volna. Kiderült, hogy Tominak kettőkor el kell menni, így a kistárgyalóban csak a legnagyobb melót tudtuk megcsinálni, pedig ráférne még az otthonosabbá tétel.Szegény kllégák, a lungó miatt talán még most is ott vannak. Valahogy mindenki elmérte, hogy mit is vállalt, vagy csak későn kezdtünk bele, bár mikor én tízre beértem, bőven voltak, akik már fúrtak-faragtak-festettek. Meglátjuk hétfőn mi lesz ebből. Van néhány ember, akik rettentő lelkiismeretesen tolták, de valahogy hiányzott most a dolog mögül az a néhány divvez, aki tisztességesen összefogta volna az egész napot. Hogy azért legyen valami pozitív is, kicsit kedvet kaptam megint a fotózáshoz.

Alig bírtam hazavergődni, a fodrásznál tömeg volt, holnap masszív tesztjáték, utána meg rögtön hétfő. Meh.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

